Ema5086’s Blog


Akhirnya…
November 21, 2008, 2:08 pm
Filed under: Uncategorized

Inikah akhirnya…

beginikah akhirnya…sebuah cerita

Ada suka….ada duka…ada lara…ada sengsara…

Dua jiwa terpisah kini…jadi dua cerita berbeza…

Kau dan aku…kini kita orang lain…

Pergi…pergi…tinggalkan semua…

Jauh…jauh…aku termangu…

nafas lega ku hela panjang…

Ku lihat kembali penderitaan ku tinggalkan jauh dibelakang…

Ingin ku campak semua duka…Ingin ku campak semua derita…

Kisah itu ingin kutinggal jauh…

Ini akhirnya…cerita sedih…ku fahami kini…semua rahmat…

Aku bersyukur…masih berdiri..teguh disini…

Walau kadang kala goyah…tapi aku  cepat berdoa…

Memohon restu agar aku diberi…petunjuk jalan..

Untuk menuju bahagia…

Aku redha…akhirnya begini…


6 Komen so far
Tinggalkan komen

Ha adapun orang pakai warna hijau, warna penghuni syurga

Al Hamdulillah

Komen oleh Pak Karamu

good akhirnya..

Komen oleh e

Keridhaan adalah kunci dari kehidupan, dan ke ikhlasan ialah lampu di kegelapan.. 🙂
lam kenal…

Komen oleh ojie

thanx…4 the kata2 azimat…

Komen oleh ema5086

wow.. kisah yang mengharukan bu….
salam kenal ya…

Komen oleh rakyatindonesia

redha aje la yer 😀

Komen oleh acoustica




Tinggalkan komen